NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZAMÓWIENIE

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta i logowania się do sklepu. Po włożeniu produktów do koszyka przechodząc do etapu realizacji zamówienia należy wybrać opcję "ZAMÓW BEZ REJESTRACJI". Zachęcamy jednak do założenia konta. Konto w sklepie umożliwia zapisywanie historii zakupów Klienta, ułatwia ewentualną procedurę zwrotu i reklamacji oraz umożliwia otrzymanie dodatkowych zniżek.

Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?

Oczywiście, prosimy o zaznaczenie chęci otrzymania faktury podczas procesu zakupu, oraz wpisanie danych do faktury w komentarzu. Jeśli podczas zakupu nie poinformowałeś o chęci otrzymania faktury, zawsze możesz to zrobić również mailowo: biuro@mundur.com.pl

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Tak, jednak anulowanie zamówienia możliwe jest wyłącznie jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy. Jeśli produkt został już wysłany, anulowanie zamówienia będzie już niemożliwe. W takim wypadku prosimy postępować zgodnie z procedurą zwrotu towaru.

Czy w przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru mogę dokonać wymiany?

Oczywiście, w przypadku zakupu niewłaściwego rozmiaru prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia szczegółów wymiany.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Oczywiście, w celu odbioru osobistego zamówienia należy wybrać taką opcję podczas procesu zakupu. Dodatkowo polecamy skontaktować się z nami telefonicznie w celu umówienia dokładnej godziny odbioru.

Czy ceny w sklepie internetowym są takie same jak w salonie stacjonarnym?

Tak, wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są takie same, jak w salonie stacjonarnym.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście ?

Oczywiście, w celu odbioru osobistego zamówienia należy wybrać taką opcję podczas procesu zakupu. Dodatkowo polecamy skontaktować się z nami telefonicznie w celu umówienia dokładnej godziny odbioru.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Potencjalny czas dostarczenia zakupionego produktu podany jest na stronie każdego produktu. Przy wybraniu opcji pobranie czas realizacji jest najszybszy, jeśli zamówienie zostało złożone na początku lub w środku tygodnia, średni czas wynosi 24-48 godzin. Przy wybraniu opcji przedpłaty, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, w tym wypadku czas realizacji może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.

Czy możliwa jest wysyłka poza granice Polski ?

Tak, wysyłka międzynarodowa możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, a także firm kurierskich DPD oraz UPS. W celu wyceny przesyłki prosimy o kontakt z naszym sklepem.

Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta. Kurierzy także nie dostarczają przesyłek w weekendy.

METODA PŁATNOŚCI

Czy za zamówienie mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?

Tak, wysyłka „za pobraniem” możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W tym celu prosimy o zaznaczenie opcji zapłaty przy odbiorze podczas procesu zakupu.

ZWROTY

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny?

Tak, jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz postępowanie zgodnie z zawartą na nim procedurą zwrotu.

Na jaki adres odesłać przesyłkę w celu wymiany lub zwrotu towaru?

Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres:

Sklep Mundur.com.pl

Ul. Kochanowskiego 2/9

60-844 Poznań

Tel: 799 711 997

Czy będę musiał zapłacić za zwrot zakupionego towaru?

W przypadku zwrotu towaru, klient zobowiązany jest pokryć jedynie koszty odesłania przesyłki do naszej siedziby. Jeśli odesłany towar spełniać będzie warunki zwrotu wyszczególnione w formularzu zwrotu, w ciągu 14 dni zwrócimy Tobie całą kwotę za zakup (koszty towaru oraz pierwszej przesyłki).

Co zrobić jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Dokładamy wszelkich starań aby wykluczyć możliwość pomyłki, jeśli jednak otrzymasz niewłaściwy towar, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi. Pokryjemy wszelkie koszty związane ze zwrotem/wymianą towaru.

Co zrobić jeśli otrzymana przesyłka nosi ślady uszkodzenia?

Jeśli podczas odbioru przesyłki zauważysz, że przesyłka została naruszona, prosimy o zgłoszenie tego faktu kurierowi oraz spisanie z nim sprawozdania uszkodzenia przesyłki. Prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w celu ewentualnej wymiany lub zwrotu uszkodzonego towaru.    

REKLAMACJE

Czy zakupione w sklepie Mundur.com.pl towary, posiadają gwarancję?

Oczywiście, wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadają 2-letni okres gwarancji. Dokładamy szczególnych starań aby oferowane przez nas produkty profesjonalnego użytku były najwyższej jakości. Prosimy zgłoś nam swoje wątpliwości co do trwałości zakupionego towaru, to bardzo cenna dla nas informacja. Reklamacji można dokonać poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego.

Jak postępować w celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź wypełnienie formularza reklamacji oraz odesłanie do nas reklamowanego towaru.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Czy będę musiał zapłacić za przesyłkę w przypadku zgłoszenia reklamacji?

Klient zobowiązany jest odesłać reklamowany produkt na własny koszt. Jeśli reklamacja zostanie uznana, oczywiście zwrócimy wszystkie koszty związane z przesyłką towaru.

TABELA ROZMIARÓW

Jak dobrać właściwy rozmiar?

W tym celu proszę posłużyć się tabelą zamieszczoną w opisie produktu. W tabelach podajemy konkretne wymiary sprzedawanej odzieży, mierzone bez rozciągania materiału. Prosimy zwrócić uwagę, iż są to wymiary odzieży, a nie osoby, na którą dany rozmiar ma pasować. Jeśli masz wątpliwości jaki rozmiar wybrać, zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem, chętnie doradzimy w kwestii wyboru odpowiedniego.

Czy możliwe jest, że wymiary różnią się od tych podanych w tabeli rozmiarów?

Nie jest to możliwe, różnica może wynikać z faktu, że wymiary podane w tabelach mierzone są na płasko (bez rozciągania). Dokładamy wszelkich starań aby podane przez nas wymiary sprzedawanych produktów były rzetelne. Dobrą praktyką, przed zakupem, jest zmierzenie podobnego ubrania, które posiadamy w domu. Każdy producent posiada własną rozmiarówkę dlatego należy zawsze sugerować się tabelą rozmiarów podaną w opisie przedmiotu (obowiązuje dla odzieży).